Week 9

Automated Newsroom, UI & Defuse the Bomb

Het begin van de week ben ik begonnen met het werken aan de Automated Newsroom. Wanneer de speler opdrachten heeft voltooid moet hier een artikel komen te hangen met de prestaties van de speler. 

Vervolgens heb ik iets gedaan aan de ontzettende lelijke en amper zichtbare text rechts bovenin wanneer je een actie kunt doen. Ik heb de texten vervangen door images van een textbox waardoor het mooier is en ook altijd goed te lezen is, zoals hieronder te zien is.

Er moeten natuurlijk wel opdrachten zijn om iets te doen met de Automated Newsroom, dus heb ik besloten om eerst een opdracht uit te werken. Dit is een 'Defuse the Bomb' game. De speler moet juiste beslissingen maken in een kleine periode van tijd om ervoor te zorgen dat de bom niet ontploft.

Wanneer je over een draad hangt met je muis licht hij op zoals hierboven te zien. Ook is er een timer die start wanneer je begint met defusen en die terugloopt tot 0. Nu moet ik het zo maken dat de draad kapot gaat wanneer je erop klikt en wanneer de timer 0 is, de bom ontploft.

Daan van Eijl | MindLabs 
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin